mandag 29. oktober 2007

jentebesøk:):):):):):)

Nå har jentene vært her i en hel uke! Det var helt sinnsykt koselig å døøøds morsomt å gøy å fantastisk!! er igjen alene nå..det er jo hyggelig det...bare ikke like morsomt på tuben å sånn:) Var såå godt å ha besøk av dere! elsker dere jo! vi hadde huset for oss selv hele uka, og en god del tid gikk med til ren, skjær(aner ikke åssen det skrives) hygge! kaja bidro i stor grad, både med kreativ ordlegingsfraser og bevegelser med rytme-takk! ellers har vi sett sett film og musikal(og sunget litt selv) og shoppa og hatt piknik på starbucks og riktig riktig kooosa oss! Jenter vet dere hva det jeg tror, jeg tror dere koste dere her?! sees snart! love ya 4 evvah;)hmm, hvor er kaja???

der er kaja!!
her spiste vi cully plis
åsså var marte med oss til london en dag. tusen takk for brownien:)

martine gjorde et forsøk på gosmil-show-off på bussen, men helene leder fortsatt...
tror kanskje halve uka ble tilbragt på bussen og tuben...
...åsså på starbucks da...denne dagen hadde vi planlagt piknik, men det regna så vi måtte ha den inne på starbucks istedet. noen var litt bekymra for hvor mye mat vi kunne snike med oss inn uten å bli oppdaga, men vi klarte i felleskap å skjule det!
ja, her er det også et av stedene vi tilbragte mye tid-offentlige toaletter
kaja har det med å bli bittelitt skvist i bakgrunnen på bilder...men hun gjør da hvertfall en innsatts for å få en plass i lyset
se, blid og formøyd!
her er busstoppet mitt, med mye flere hyggelige mennesker enn det pleier å være!å så gla i hverandre...hmm tz merker meg at du er litt skeptisk! her sitter jeg å gir deg nesten mitt beste smil!

kaja, du gir deg hvertfall helt til sangen! vi hadde litt koselig gatesang i ring med knipsing!så er det jo litt stas å sitte helt forran på en toetasjes buss!
her var første møte på starbucks! det var kjempefantastisk!!!!!!
her, ja, nå har kaja fått det til!
men det varte ikke så lenge
litt oppgitt...?
neida, kjempe fornøyd:))) hmm her sto jeg hvertfakk ikke fullt oppreist!




5 kommentarer:

lykkelig i live sa...

å mais! minnene strømmer på å jeg legger ikke skjul(skrives d sånn?:) på at jeg rikti kooste meg!
spessielt i trau.. d eneste jeg savna var en god varm samson! men d ska vi ha me neste gang:)
jeg elsker deg jo

David Aasen sa...

Der er helt sprøe altså!
Og hvem sier at kristne jenter ikke ha en good time? Hæ?!

Martine sa...

Marie, så underlig merkbart... Jeg tror faktisk også at vi koste oss!! Skikkelig!!

Jenny Therese Korsnes Aasen sa...

Åååh vi ja! Koskoskos all night long! Ledd en del ganger mens jeg leste dette:)

K sa...

Dave - wake up and smell the whiskey. (I think - we'll talk later).
Marie - nice one for bringing the girls over. Glad you're enjoying my land - yeeeeesss - good old England/Britain.
Next time you see my, you WILL speak English with me - even though you probably speak with a posher accent than me. I promise not to take the mick (to your face).

Bless etc.