lørdag 19. januar 2008

Stabsretreat og snart india!

Denne uka fra mandag til onsdag har vi vært på stabsretreat. Vi er 23 i staben her, og de aller fleste var med. Vi var på et retreat senter som var gamle oasthouses-der de laga øll lage ting eller no. Kjempe koselig sted, med drit go mat! Vi koste oss skikkelig asså:) Staben er bare helt fantastisk! Så utrolig ydmyke, vise, morsomme, bra mennesker! VI hadde undervisnng om forskjelige sider av lederskap, og endel av det var for folk som har litt mer livsærfaring, men gud sa likevel masse til meg! Det er litt utfordrende oen ganger å være omgitt av så mye gudete, og bra mennesker, så man tror kanskje at alene tida meg gud ikke er så viktig. Men jeg tror det er helt motsatt! For når en flyeer herfra igjen og plutselg ikke har all støtten rundt seg, så tror jeg det er litt å dette helt ned. Derfor har gud minna meg på hvor viktig det er å være mad han alene å! Da lærer vi å kjenne han mye bedre, og dessuten er det akkurat som med andre vennskap, vi forteller bare de aller beste vennene våre det mest personlige, så hvis vi virkelig vil vite hemmelighetene med gud, må vi ta oss tid til å bli prdentlig kjent med han

her var vi på en liten tur i byen vi var i. Marius er gla fordi han akkurat hadde bada i sjøen:)

6-14 februar skal jeg på team til india med kirka her! Vi skal jobbe litt praktisk i en slum i dehli, og besøke folk, og være med på bønnemøter og sånn. Gleder meg veldig, og er ikke noe redd, tror jeg:)
skal legge ut bilder når jeg er hjemme igjen!

kozåklemz

2 kommentarer:

maria bjørdal sa...

Hei Marie -
Jeg heter Maria Bjørdal
og jobber som misjonær for NMS i Oslo. Skal til London med noen studenter på MF første uka i mars. Skulle gjerne treffe dere hvis det
er mulig. Merete Heintz anbefalte bloggene deres og jeg leter etter en email adr, så jeg kan fortelle litt mer. Har du eller en av dere i teamet mulighet til å sende med en mail på maria.bjordal at gmail.com så hadde det vært ypperlig.

Fred
Maria

Kristian Rem sa...

Marie!
Skal si, du stråler.
Ecuador er flott, og ser ut som det er bra i London også. Kos deg i India, ryktene går om at det er spennende land:)
Lev