lørdag 2. februar 2008

jeg savner dere!

Nå har jeg akkurat sett på bilder fra romania i sommer, og jeg savner dere veldig, VELDIG! Tenker at jeg skal straks ut å se dere, me dere er jo ikke her!!!!!!!!!
her kommer noen bilder fra jula, som forresten var en av de beste ukene jeg noen gang har hatt!
første kveld/natt hjemme med overraskelsesbesøk i senga!
erik fikk wii til jul, til glede for store og små

helene prøver å spise megsandra og ess koste seg skikkelig!

nyttårsaften
ruben konser
dette var koseli
alne jeg uttrykket er døds morsomt
her annonserte vi jentebilde...men så var det en som så veldig gjerne ville være med
jan erik er heldigvis med!

3 kommentarer:

David Aasen sa...

Så koz a gitt.
Savner deg òg.
Du får ha det gøy i India :)
Prekæs!
David

Martine sa...

maiz,d r koz. jajamensann. kos deg i india!

S sa...

Marie! Jeg elsker bilder der jeg kooser meg skikkelig. Det får meg bare lyst til å koose meg enda mer og få ut enda flere bilder av at jeg riktig kooser meg!
Også elsker jeg bilder av Helene og Andreas hvor de har fått hvit bart. Hvite barter har alltid facinert meg og jeg har tenkt å spørre hvordan man får det. Men Marie du er ikke her så da kan jeg ikke spørre deg om du har flere bilder av at jeg riktig koser meg eller hvordan jeg får meg hvit melkebart. Så da får jeg klare meg med det ene bildet hvor jeg riktig koser meg og jeg får nøye meg med å spørre Helene og Andreas hvordan de fikk sånne fine barter.

Marie, du er sjempekul. Si fra når du trenger en rosa badering så skal jeg sende over.