tirsdag 15. april 2008

Dette er for folk som skal søke neste år og vil se hva vi driver med- som i hverdagsting:)

Forrige uke var vi med på rainbowclub. Det er en holiday club for barn fra5-11. De kommer til kirka halv 10, og mellom da og halv 1 er det sang, litt underisning, muppet show, leker, film, boller, hoppeslott, lage ting, mer synging, ledere på scena lek som barna syns er veldig morsomt, og ennå mer. Det var et team på kanskje ca 70 stk. Alle barna var delt inn i grupper, så jeg var leder for en av de minste gruppene. Vedligk spennende å se hvordan de gjør det, og kjempe morsomt å være med på. Heldigvis ble jeg første dag informert av den minste på gruppa mi, om at han hadde på seg underbukse med hull i forran så han bare kunne dra ut willy å tisse, så da var isen brutt! Her er det meste av teamet i uniform!Siden det er skoleferie her nå, er de fleste gruppene av igjen, så da er det litt rolig her, og vi skal igjen få gleden av å male! Det er veldig koselig å være en del av staben her. Dagene på kontoret er sjelden kjedelige. Vi har alltid underholdning til brettinga og kopieringa!I går på stabsmøte fikk simon prøve å gjøre noe med litt ull, siden temaet for devotionen var sauer, så kreativ hverdag.

2 kommentarer:

Ruben sa...

Hahaha så artig Marie! Jeg ler!! Jeg trodde jeg leste rainbow-party først, så jeg ble litt skeptisk! Men høres ut som du har det fint Marie! Du er savnet i hjemlandet :(

David Aasen sa...

Jeg har også hull i underbuksa mi foran.