søndag 6. april 2008

Snø i april

Ikke så veldig mye spennende har skjedd i det siste. Ting er bra, savner masse hjem, men bra:)

Har skifta litt på hva jeg gjør i kirka. GJør f.eks ikke drop-in lenger. Mltidet for hjemløse. Mest fordi det har vært litt for mye, men også fordi det er bittelitt skmmelt...:) har hvertfall prøvd i et halvt år, nå, så deilig å slippe. istedet skal jeg besøke noen gamle damer. Kjempe koselig. Og på fredag var jeg med på en kort gudstjeneste på et hjem for eldre. Det er ikke sykehjem, bare et sted for folk som trenger litt hjelp av og til. det er privat og skikkelig fint. Mens vi hadde samlinga ble de servert sherry, hvis det skrives sånn. uans , jeg kunne godt flytta dit når jeg blir gammel, og millionær mannen min er død!

i går var jeg i bryllupp til sam som leder cheekey monkies, barn og mor, åpen kirke, kom å lek, gruppa vi gjør på fredager. Litt annerledes enn norske bryllupp, men veldig koselig og gøy å være med på.
sam som gifta seg
sam og nicky som er litt gal og helt fantastisk, og jobber med oss på cheekey monkies
flere av de som kommer dit/jobber der
Idag snødde det, så da måtte jeg som alle andre, ta bilde. På fredag ble det målt 22 grader, og jeg gikk i tskjorte, og idag har det hagla og snødd og kaldt!
sist men ikke minst: vi lekte på søndagskolen idag, dvs jeg måtte ta på meg denne fine hatten, så alle barna kunne kaste baller på meg, og prøve å sette de fast på bårre- eller borrelåsene.

Ps: løsningsord på hang man fra jan erik(løst etter at jeg fant ut at han hadde skrevet ned alle bokstavene som ikke var med, noe som gjør det umulig å tape) HVITEVAL-takk david og jan erik for minner knyttet til dette!

3 kommentarer:

Martine sa...

hahaha! fb meg heller du.. ekke noe spess aa fortelle!!

David Aasen sa...

Godt å se at du har det bra.
Du får bruke den borrelåslua når du kommer tilbake til Norge au, så kan jeg pælme noen baller på deg.

Hvithvalen er forresten ikke utryddet, og lever i beste velgående.

Honningdal.jr sa...

så pen du er!! og veldig artig. :) Gleder meg til å skravle med deg igjen! Du er jammen en favorittperson! KLem